Våra Växter

Våra Växter
Klicka på bilden så kommer du till våra växtlistor - med bilder!

22 maj 2013

Cirkus och Blommigt


Först ut 
bland pionerna.....
....är som vanligt
 Herrgårdspionen (röd)
och en av Rosenpionerna (rosa)

Just nu skulle jag helst bara vilja vara ledig!
Och njuta av blommorna i trädgården
- tillsammans med nya kameran!

Men för oss musiklärare
är det ju liksom precis tvärtom!
Vi har våra 
mest intensiva veckor 
nu! ;-)

Men jag klagar egentligen inte.
Det är en rolig period!
Och ärligt talat:
Det finns dagar för 
njutning och fotografering 
av trädgården.....
....också!
.

Engelsk vallmo, Variegerad Syren, 
Nävan 'Philipe Vapelle', Rosensmultron "Pink Panda" 
och Variegerade Liljekonvaljer.....

På lördag framför
"Mina" barnkörer 
minimusikalen
Cirkus Musikör.


Kräver förstås mycket förberedelse!
Genrep fredag.
Idag har jag övat extra med 
clownen och teaterdirektören.
Igår övade jag och maken extra med orkestern.
Och så tillverkar jag de 
sista detaljerna rekvisita.
Med mera!
 
Men det ska bli så 
roligt och spännande 
med 
lördagens show!
Håll tummarna!

1 kommentar: