Våra Växter

Våra Växter
Klicka på bilden så kommer du till våra växtlistor - med bilder!

16 april 2008

Änglar- finns dom?

Japp! Det är klart att änglar finns!
Och många av dem bor här hos mig!;-)

En ängel "bor" bland rosor och snäckor i vårt badrumsfönster. Gästtvålar....









Det är med änglarna som med mina grisar- jag har aldrig börjat att medvetet samla. Jag har köpt någon här och där. Sen har vänner hört att jag gillar änglar (och grisar). Då har så´na blivit till populära födelsedags- och/eller värdinne-gåvor & så....



Ja, sen har det bara rullat på, liksom...













Så klart väljer en musiklärare gärna spelande änglar. Och får!













"Bulliga" änglar gillar jag också. Den här i tyg hänger i fönstret till syrummet. Hennes bulliga baksida & hennes vingar är det första som välkomnar oss när vi parkerar bilen utanför.....









Den här mulliga, lilla ängeln tycker jag är helcharmig. Sensuell & orädd. Visst utstrålar hon livsglädje?! ?!

2 kommentarer:

  1. Visst är det något speciellt med änglar.
    Och visst finns de!!!
    Gillar speciellt den som spelar flöjt.

    Hojta till när det är dax för beställning. Jag vet inte hur lång leveranstiden är?

    Kram Mari

    SvaraRadera
  2. Vilka underbara karaktärer du har bland dina änglar! Den mulliga är bara så häftig!
    Kram Randi

    SvaraRadera