Våra Växter

Våra Växter
Klicka på bilden så kommer du till våra växtlistor - med bilder!

01 februari 2008

Vår-peppning

Ny stormig helg här hos oss i Skåne. Åh vad jag längtar efter våren!
Nu gäller det att peppa sig med allt man kan komma på!
På kylskåpsgaveln samlar jag magneter som jag tycker är fina. Däribland en liten mini-griffel-tavla som jag skriver små uppmuntrande ord på året runt. Ni ser vad det står på den just nu, va?!;-)






Så klart man blir glad när vårblommorna börjar slå ut & hela lökblomsperioden. Inte tu tal om annat! Man är ju överlycklig för varje liten färgklick som dyker upp.


Men ändå är det rosornas blomningstid som jag längtar allra mest till!



Som sagt- man får hitta på olika
uppmuntringssätt nu i stormarna. Som att inköpa ny matta till hallen till exempel. ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar